Fysioterapeut Solveig Ophuus

Nr1 Fysioterapi- klinikken ble startet opp av fysioterapeut Solveig Ophuus i 2013 . Hun har en bachelorgrad i fysioterapi fra Høyskolen i Bergen, godkjent kurs innen IMS (nålebehandling), kinesiotaping og tilpassning av Super Feet såler. Hun har også flere kurs innen behandling av skulder, nakke og ryggplager.

I tillegg til å jobbe 100 % som fysioterapeut ved Nr1 Fysioterapi jobber Solveig også som treningsinstruktør ved Nr1 Fitness. Hun instruerer i timer som for eksempel; step, styrke, corebar, pilates og senior-trim. Mor og barn gruppen som holdes av Nr1 Fysioterapi er det Solveig som instruerer i. Tidligere har hun vært aktiv danser samt fotball-keeper.

Trening er en stor del av hverdagen til Solveig, og hun har fokus på dette gjennom behandlingen hun gir pasientene. Et program med hjemmeøvelser som pasienten kan gjøre på egenhånd blir de fleste instruert i, og på denne måten får man et egen verktøy slik at man selv kan bidra til å redusere plagene sine.

Høsten 2021 starter Solveig opp med deltidsstudiet i generell ernæring. Dette kan være relevant kunnskap å bruke innen langvarig smerteproblematikk og betennelser i kroppen.

Solveig Ophuus

Fysioterapeut

Fysioterapeut Synne Isaksen

Synne Isaksen jobber som fysioterapeut ved Nr1 Fysioterapi-klinikken. Hun har tatt utdannelsen ved Saxion Univeristy of Applied Science i Nederland, og ble ferdig våren 2018.
Synne har tatt kurs i IMS ( nålebehandling), og er stadig på utkikk etter nye kurs. Hvis du ønsker forebyggende behandling eller behandling etter en plage/skade har oppstått kan Synne hjelpe deg. Det vil bli satt fokus på et godt samarbeid mellom pasient og terapeut for å oppnå best mulig resultat.

Synne tilbyr treningsveiledning/ treningsterapi, massasje, mobilisering og nålebehandling.

Høsten 2021 starter hun sammen med Solveig opp med deltidsstudiet i generell ernæring. Dette kan være relevant kunnskap å bruke innen langvarig smerteproblematikk og betennelser i kroppen.

Synne Isaksen

Fysioterapeut

Muskelterapeut Zaneta Adamikova

Zaneta Adamikova er utdannet fysioterapeut ved Karlsuniversitet i Tsjekkia og venter nå på å få autorisasjonen godkjent i Norge.

I mellomtida jobber hun som massasje- og muskel-terapeut ved Nr1 Fysioterapi-klinikken og kan hjelpe deg med å løse opp i spent og smertefull muskulatur i nakke, skuldre, rygg, sete, hofter og legger. Hun har lang erfaring innen massasje, så her er du i trygge hender. I desember 2021 tilbyr vi en introduksjonspris på kun 350 kr for 40 minutter behandling. Det kan være både massasje- terapi og timer innen trenings- veiledning.

Ta kontakt hvis du har spørsmål eller ønsker å bestille deg en time.

Zaneta Adamikova

Massasje-terapeut

Fysisk og Mental- trener Sidsel Faye Warberg

Fysisk og Mental Trener
Kostholdsrådgiver
Profesjonell Coach

Fra januar 2022 starter Sidsel opp i lokalene til Nr1 Fitness Åsane. Her vil hun ha et tett samarbeid med Nr1 Fysioterapi-klinikken slik at vi sammen kan gi deg et helhetlig behandlingstilbud.

Som Fysisk og Mental Trener har jeg fokus på bevisstgjøring for å finne tiltak for positiv endring og utvikling. Jeg ønsker å bidra til at mennesker finner en god balanse i livet slik at livet berikes for en selv og andre“.

Sidsel Faye Warberg

Fysisk og mental- trener