Massasje

Massasje er en god behandlingsmetode for å løse opp i spent muskulatur og ømme muskelknuter. Det kan gi økt velvære og mindre smerter. Våre terapeuter bruker massasje aktivt som en del av behandlingen.

Ønsker du en massasje- time? Trykk deg videre på Online booking for å få en oversikt over ledige timer:

• Klassisk massasje: Her jobber man i et rolig tempo i de øvre lagene av muskulauturen. En avslappende form for massasje.

• Sportsmassasje: Her jobber man dypere ned i muskulaturen og kan ha en god effekt på å løse opp i spenninger.

• Triggerpunktsmassasje: Her jobber man ved å holde på triggerpunkter i muskulaturen for å få spenningen til å slippe

• Massasje kombinert med tøyning og aktivering av muskulaturen. Ved å strekke musklene samtidig som man masserer kan man få tak på spenninger som ligger noe dypere.

Man kan bestille seg en massasjetime om man har spesifikke plager og såre muskler man vil jobbe med, men også om man ønsker å jobbe forebyggende massasje for å øke sirkulasjonen i muskulaturen. Massasje kan redusere spenninger, forlenge muskulaturen og har en avslappende effekt. Sammen med deg blir vi enig om hvor vi skal ha mest fokus og hvor dypt ned i muskulaturen vi skal jobbe.

Finn en time til massasje som passer deg!

Hva vi behandler

• Smerter i muskulaturen/ triggerpunkter

• Smerter mellom skulderbladene

• Smerter i arm/ hånd